مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان:

جشن "مهر سینما" فرصت مناسبی برای حضور مردم در سینما است

برگزاری جلسه کمیته فرهنگی و هنری چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی درکرمان

نخستین جلسه کمیته فرهنگی و هنری چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی با حضور اعضا در سالن شهید کرم‌وند اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۲۵۴۶۱

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛محسن روحی،مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان کرمان دراین جلسه ضمن گرامیداشت یادشهدا،اجرای برنامه‌هایی درراستای بزرگداشت سالگردشهادت سید الشهدای جبهه مقاومت راوظیفه همگانی دانست وگفت:برای بزرگداشت سالگردشهادت هرسال چندین کمیته ایجاد و برنامه‌های متعددی اجرا می‌شود.

وی،با بیان اینکه سه نوع برنامه را می‌توان درحوزه فرهنگی هنری برای بزرگداشت سالگرد شهادت برنامه‌ریزی کرد،افزود:نخستین نکته آن است که برنامه‌هایی ویژه هر دستگاه‌های اجرایی پیش‌بینی شودودرخواست دوم این است که هر دستگاه‌ها یک برنامه شاخص را به‌عنوان قله‌برنامه معرفی کنند.

محسن روحی،تصریح کرد:سومین نکته اینکه ممکن است برنامه‌ای برای سالگرد شهادت عمومیت و جامعیت داشته باشد که اجرای آن نیازمند همراهی و هم‌افزایی سایردستگاه‌ها است،لذا این برنامه‌ها زودتر اعلام شود تا برای اجرای بهتر آن در کمیته تصمیم‌گیری شود.

وی با تأکید بر اینکه دستگاه‌ها نگاه کمیتی بر برنامه‌های بزرگداشت چهارمین سالگرد شهید سلیمانی نداشته باشند،اظهار کرد:تأکیدما بر برگزاری چند کار محدود اما با کیفیت است زیرا ارائه کار محدود اما با کیفیت تأثیر بیشتری دارد.

درادامه جلسه اعضا به ارائه برنامه‌های پیش‌بینی شده دستگاه‌ها در بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی پرداختند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها